Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.8 (1994.06-1997.12) 174km » TH6275.78J vernet s.a.
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.8 (1994.06-1997.12) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TH6275.78J VERNET S.A.

TH6275.78J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH6275.78J

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]78
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]52,0
Średnica 2 [mm]28,0
Wysokość 1 [mm]35,0
nr EAN3531650007363

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6275.78J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (78°C) pasuje do: DAIHATSU APPLAUSE I, APPLAUSE II, CHARADE IV, FEROZA, GRAN MOVE, HIJET, TERIOS 1.3/1.5/1.6 10.88-
numery OEM:
DAIHATSU      9004833045000
DAIHATSU      9004833055000
TOYOTA      9004833055

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6275.78J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6275.78J VERNET S.A.:

mirosław,
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Rumia
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
Krystian, Warszawa
2020-02-05
 5/5
OK
Łukasz, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.