Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I10501YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10501YMT Yamato

I10501YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I10501YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10501YMT
I10501YMT
yamato I10501YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I10501YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5900427501195

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10501YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: HYUNDAI ELANTRA III, HIGHWAY, PONY, PONY / EXCEL, S, SONATA III, MITSUBISHI DELICA / SPACE GEAR, ECLIPSE, ECLIPSE II 1.3-2.8D 03.79-12.07

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10501YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10501YMT producenta Yamato

HYUNDAI

5682021000, 5682021100, 5682021110, 5682021120

numery OEM:
MITSUBISHI      MB 166 426
HYUNDAI      56820 21000
HYUNDAI      56820 21100
HYUNDAI      56820 21110
HYUNDAI      56820 21120
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10501YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10501YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.