Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue RWD (2016.03-???) 170km » I10528YMT yamato
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue Rwd (2016.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10528YMT Yamato

I10528YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I10528YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10528YMT
I10528YMT
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I10528YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów41920
Długość [mm]250
Grubość [mm]77
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Rozmiar klucza17
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymagana ilość1
nr EAN5900427586406
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10528YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: HYUNDAI ELANTRA V, IX55, SANTA FÉ II, SANTA FÉ III, SANTA FÉ II/SUV, KIA SORENTO II, SORENTO III 1.6-3.8 11.05-12.20
numery OEM:
HYUNDAI      56820 2B000
HYUNDAI      56821 2B000
KIA      56820 2B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10528YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10528YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.