Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V quattro (1992.04-1994.12) 140km » I10550YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E 16v Quattro (1992.04-1994.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10550YMT Yamato

I10550YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I10550YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10550YMT
I10550YMT
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I10550YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm]15
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]120,5
Długość 2 [mm]29,5
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
Długość opakowania [cm]20
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10550YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: HYUNDAI ELANTRA IV, ELANTRA V, ELANTRA VI, GENESIS, I30, KONA, KONA/SUV, KIA CEED, PROCEED, XCEED 1.0-Electric 01.06-
numery OEM:
HYUNDAI      56820 3M900
HYUNDAI      56820-3M000
HYUNDAI      56820-B1200
HYUNDAI      56825-AA000
HYUNDAI      56825-F2000
HYUNDAI      56825-J7000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10550YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10550YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.