Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I14037YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT Yamato

I14037YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I14037YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT
I14037YMT
yamato I14037YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT yamato
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT yamato
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT yamato
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I14037YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427550155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: HONDA CIVIC VIII 1.3-2.2D 09.05-12.13

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT producenta Yamato

HONDA

53560SNAA01

numery OEM:
HONDA      53560 SNA A01

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14037YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.