Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.6 quattro (1996.01-2001.09) 150km » I18016YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.6 Quattro (1996.01-2001.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie kątowe, drążek kierowniczy I18016YMT Yamato

I18016YMT Połączenie kątowe, drążek kierowniczy Yamato
yamato I18016YMT
Połączenie kątowe, drążek kierowniczy I18016YMT
I18016YMT
yamato I18016YMT Połączenie kątowe, drążek kierowniczy
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I18016YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
nr EAN5900427550179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie kątowe, drążek kierowniczy I18016YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: SUZUKI GRAND VITARA II, S-CROSS, SWIFT V, SX4, SX4 S-CROSS, VITARA, XL7 1.0-3.6 04.05-
numery OEM:
SUZUKI      48810 79J 01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie kątowe, drążek kierowniczy I18016YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie kątowe, drążek kierowniczy I18016YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.