Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I19008YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT Yamato

I19008YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I19008YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT
I19008YMT
yamato I19008YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT yamato
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I19008YMT

producent:

Yamato

Długość [mm] 87
Gwint wewnętrzny [mm] M20xP1.5
Gwint zewn. [mm] M16xP1.5
Kształt łba śruby / nakrętki Sześciokąt zewnętrzny
parzyste numery artykułów CEIS-23
Strona zabudowy oś przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: ISUZU ELF, FORWARD F, GRAFTER, N (5TH GENERATION), N (6TH GENERATION) 2.8D-5.2D 09.92-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT producenta Yamato

ISUZU

8972225090, 8970394620, 8971073480, 8971421001, 8971073482

numery OEM:
ISUZU      8-97039-462-0
ISUZU      8-97107-348-0
ISUZU      8-97107-348-2
ISUZU      8-97142-100-1
ISUZU      8-97222-509-0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19008YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.