Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi L200 / TRITON Platforma / podwozie (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) (2009.09-2015.12) 178km » I21010YMT yamato
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton Platforma / Podwozie (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d 4wd (kb4t) (2009.09-2015.12) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I21010YMT Yamato

I21010YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I21010YMT
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I21010YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Gwint zewn. [mm]M16x1,5
Wymiar stożka [mm]16
nr EAN5900427512023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I21010YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FORD MAVERICK, NISSAN NAVARA, NAVARA NP300, PICK UP, TERRANO I, TERRANO II 1.6-3.3 11.85-
numery OEM:
FORD      1 961 669
NISSAN      -48520-7F001
NISSAN      -48570-31G25
NISSAN      48570 61G25

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I21010YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I21010YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.