Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I30520YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT Yamato

I30520YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I30520YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT
I30520YMT
yamato I30520YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT yamato
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I30520YMT

producent:

Yamato

Wymiar gwintu M16x1.5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427557451

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 215mm) pasuje do: HYUNDAI IX35, TUCSON, TUCSON/SUV, KIA SPORTAGE II 2.0-2.7 06.04-12.15

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT producenta Yamato

KIA

577242E000

HYUNDAI

577242E000

numery OEM:
HYUNDAI      57724 2E000
KIA      57724 2E000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30520YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.