Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda CB (501cc - ) CB 1300 (SC54) (2007.12-2013.12) 114km » I30536YMT yamato
wybrany samochód: 
Honda Cb (501cc - ) Cb 1300 (sc54) (2007.12-2013.12) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30536YMT Yamato

I30536YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I30536YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30536YMT
I30536YMT
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I30536YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Kształt łba śruby / nakrętkiSześciokąt zewnętrzny
Długość [mm]200
Długość całkowita [mm]234,6
Gwint wewnętrzny [mm]M16xP1.5
Gwint zewn. [mm]M16xP1.5
Średnica rękojeści [mm]17
Długość opakowania [cm]24
Szerokość opakowania [cm]5,4
Wysokość opakowania [cm]4,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30536YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 200/234,6mm) pasuje do: KIA SOUL II 1.6-Electric 02.14-12.18
numery OEM:
HYUNDAI      56540-B2000
KIA      56540 B2000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30536YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30536YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.