Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.6 HDI 90 (MF9HX) (2005.07-2008.05) 90km » I34032YMT yamato
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.6 Hdi 90 (mf9hx) (2005.07-2008.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34032YMT Yamato

I34032YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I34032YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34032YMT
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I34032YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
nr EAN5900427550278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34032YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 143,3mm) pasuje do: HONDA ACCORD VII, ACCORD VIII 2.0-3.0 09.02-09.12
numery OEM:
HONDA      53010 SDA A01

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34032YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34032YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.