Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 JTDM 16V (939AXC1B, 939AXC12) (2005.09-2011.11) 150km » I34044YMT yamato
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 159 (939_) 1.9 Jtdm 16v (939axc1b, 939axc12) (2005.09-2011.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT Yamato

I34044YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I34044YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT
I34044YMT
yamato I34044YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT yamato
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I34044YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5900427561113

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) P (dł.: 211mm) pasuje do: HONDA CITY IV, JAZZ II 1.2-1.5 03.02-10.08
numery OEM:
HONDA      53010 SEL 003
HONDA      53011 SEL 003

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34044YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.