Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 2.0 JTDM (940.FXL1A) (2010.04-2020.12) 140km » I35035YMT yamato
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta (940_) 2.0 Jtdm (940.fxl1a) (2010.04-2020.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato

I35035YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I35035YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT
I35035YMT
yamato I35035YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT yamato

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I35035YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M16x1,50
Rozmiar gwintu 2M12x1,25
Długość [mm]328
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427517646

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 328mm) pasuje do: MITSUBISHI LANCER CARGO/KOMBI, LANCER V, LANCER VII, MIRAGE IV, MIRAGE V 1.3-2.0 12.91-12.13
numery OEM:
MITSUBISHI      MR 491 358

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.