Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Hyundai i30 coupe 1.6 MPI (2016.11-???) 120km » I38012YMT yamato
wybrany samochód: 
Hyundai I30 Coupe 1.6 Mpi (2016.11-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT Yamato

I38012YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I38012YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT
I38012YMT
yamato I38012YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT yamato
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT yamato

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I38012YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M14 X 1.5 / M12 X 1.
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427518643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 306mm) pasuje do: SUZUKI LIANA, SWIFT II 1.3-2.3 11.95-
numery OEM:
SUZUKI      48830 54G00

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38012YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.