Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I38014YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38014YMT Yamato

I38014YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I38014YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38014YMT
I38014YMT
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I38014YMT

producent:

Yamato

Rozmiar gwintu 1 M14x1,50
Rozmiar gwintu 2 M14x1,50
Długość [mm] 240
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427518728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38014YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 240mm) pasuje do: SUZUKI GRAND VITARA I, GRAND VITARA II 1.6/2.0/2.7 03.98-12.08

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38014YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38014YMT producenta Yamato

SUZUKI

4883067D00000, 4883067D00

numery OEM:
SUZUKI      48830-67D00
SUZUKI      48830-67D00-000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38014YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38014YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.