Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) (1992.03-1997.12) 190km » PW680145 ysparts
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16v Turbo Q4 (167.a2b, 167.a2c, 167.a2e) (1992.03-1997.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa wspomagania audi a4 01- PW680145 YSPARTS

PW680145 pompa wspomagania audi a4 01- YSPARTS
369.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PW680145

producent:

YSPARTS

Indeks: HPS PW680145
Marka: YSPARTS
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA AUDI A4 01-
Opis: AUDI: A4 B6 B7 2.4 09.2001-12.2005
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8E0145155E
Numer dostawcy: PW680145

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania audi a4 01- PW680145 YSPARTS

numery OEM:
AUDI      8E0145155E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania audi a4 01- PW680145 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o pompa wspomagania audi a4 01- PW680145 YSPARTS:

Adrian, Warszawa
2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS