Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 70E3010-OYO oyodo

70e3010 cewka zapłonowa 70E3010-OYO OYODO

70E3010-OYO 70e3010 cewka zapłonowa OYODO
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

70E3010-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E3010-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: 70E3010 CEWKA ZAPŁONOWA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! MAZDA 323F BA 2.0 24V 94-, 626 GE 2.5 24V 93.08-, XEDOS-6 2.0 24V, XEDOS-9 2.0 24V, 2.5 24V 97-98
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : H3T03374
Numer dostawcy: 70E3010-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie 70e3010 cewka zapłonowa 70E3010-OYO OYODO

numery OEM:
MAZDA      H3T03374
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 70e3010 cewka zapłonowa 70E3010-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 70e3010 cewka zapłonowa 70E3010-OYO OYODO:

2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.