02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 61E3003-OYO oyodo

61e3003 moduł zapłonowy 61E3003-OYO OYODO

61E3003-OYO 61e3003 moduł zapłonowy OYODO
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

61E3003-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 61E3003-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Nazwa: 61E3003 MODUŁ ZAPŁONOWY
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! MAZDA 626 GD 1.8,2.0,2.2 87-, 323 BF 87-, 929 2.0 87-, OZNACZENIE MODUŁU J117
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : F82918V20
Numer dostawcy: 61E3003-OYO
Parametry:Ograniczenia producenta : System Mitsubishi

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 61e3003 moduł zapłonowy 61E3003-OYO OYODO

numery OEM:
FORD      E92Z12A297A
FORD      E9ZZ12A297A
FORD      F02Z12A297A
MAZDA      F 829-18-V20
MITSUBISHI      J007X00871
MITSUBISHI      J117
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 61e3003 moduł zapłonowy 61E3003-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 61e3003 moduł zapłonowy 61E3003-OYO OYODO:

2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.