Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5F003ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5F003ABE ABE

C5F003ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5F003ABE
Cylinderek hamulcowy C5F003ABE
C5F003ABE
27.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

C5F003ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 25,4
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427209626

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5F003ABE ABE

numery OEM:
CITROËN      09938868
CITROËN      09945911
CITROËN      4402 70
CITROËN      94 04 402 708
CITROËN      ZF 09 938 868
FIAT      71739132
FIAT      99 445 911
FIAT      9938868
FIAT      9940554
FIAT      9945911
PEUGEOT      4402 70
RENAULT      50 01 000 446
TALBOT      4402 70
zamienniki:
39-4518
brak
KAGER
RZ-3473
brak
OPTIMAL
FHW149
brak
FERODO
FHW4025
brak
FERODO
52160
brak
A.B.S.
5008112
brak
GIRLING
W4462
brak
KAWE
W4463
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5F003ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.