Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4462 lpr

Cylinderek hamulcowy 4462 LPR

4462 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4462
Cylinderek hamulcowy 4462
4462
lpr 4462 Cylinderek hamulcowy
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4462, C07199

numer części:

4462

producent:

LPR

System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
otwór Ø [mm] 25,4
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532014059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4462 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ALFA ROMEO AR 6 CITROEN C25 FIAT DUCATO PEUGEOT 505, J5 RENAULT ESPACE II, MASTER I, TRAFIC 1.7-2.5D 07.80-03.01

Cylinderek hamulcowy 4462 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4462 producenta LPR

CITROËN

9404402708, ZF09938868

PEUGEOT

440270

FIAT

71739132, 9938868, 99445911, 9945911

RENAULT

5001000446, 7701365840

numery OEM:
CITROËN      9404402708
CITROËN      ZF09938868
FIAT      71739132
FIAT      9938868
FIAT      99445911
FIAT      9945911
PEUGEOT      440270
RENAULT      5001000446
RENAULT      7701365840

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4462 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4462 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.