Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Honda CB ( - 500cc) CB 500 S (PC32) (1998.01-2003.12) 34km » BWL112 trw
wybrany samochód: 
Honda Cb ( - 500cc) Cb 500 S (pc32) (1998.01-2003.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWL112 TRW

BWL112 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWL112

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWL112

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]25,4
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937001231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWL112 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, CITROEN C25, FIAT DUCATO, PEUGEOT J5, RENAULT MASTER I 1.8-2.5D 07.80-07.98
numery OEM:
ALFA ROMEO      71739132
ALFA ROMEO      9938868
ALFA ROMEO      9940554
ALFA ROMEO      9945911
CITROËN      4402 70
CITROËN      94 044 027 08
CITROËN      ZF 099 388 68
FIAT      71739132
FIAT      9938868
FIAT      9940554
FIAT      9945911
PEUGEOT      4402 70
RENAULT      50 01 000 446
RENAULT      77 01 365 840

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWL112 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWL112 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWL112zobacz instrukcję montażu BWL112

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.