Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5G004ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5G004ABE ABE

C5G004ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5G004ABE
Cylinderek hamulcowy C5G004ABE
C5G004ABE
abe C5G004ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5G004ABE abe
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5G004ABE

producent:

ABE

Strona zabudowy Oś tylna
otwór Ø [mm] 22,22
nr EAN 5900427209848

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5G004ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD COURIER, ESCORT CLASSIC, ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI 1.1-2.9 12.75-11.04

Cylinderek hamulcowy C5G004ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5G004ABE producenta ABE

FORD

1113980, 6196053, 91AB2261CA

numery OEM:
FORD      1 113 980
FORD      6 196 053
FORD      91AB 2261 CA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5G004ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.