Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWH241 trw

Cylinderek hamulcowy BWH241 TRW

BWH241 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH241
Cylinderek hamulcowy BWH241
BWH241
trw BWH241 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWH241 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH241

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica [mm] 22,2
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937018123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH241 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD COURIER, ESCORT CLASSIC, ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI 1.1-2.9 08.77-12.11
numery OEM:
FORD      1006012
FORD      1113980
FORD      1133442
FORD      5030661
FORD      6088234
FORD      6196053
FORD      81AB-2261-AA
FORD      91AB-2261-CA
FORD      95AB-2261-BA
FORD      YS412261BA
HYUNDAI      58330-31010

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH241 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH241 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWH241zobacz instrukcję montażu BWH241

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.