Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5W004ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5W004ABE ABE

C5W004ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5W004ABE
Cylinderek hamulcowy C5W004ABE
C5W004ABE
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5W004ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 20,6
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427212749

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5W004ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C4, 80 B4 SEAT IBIZA II, INCA SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II VW CADDY II, CADDY III, CADDY II/MINIVAN, CADDY/MINIVAN, GOLF III 1.4-2.4D 02.88-06.13

Cylinderek hamulcowy C5W004ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5W004ABE producenta ABE

AUDI

357611053B, 3A0611053

VOLKSWAGEN

357611053B, 3A0611053

SEAT

357611053A, 3A0611053

SKODA

357611053B, 3A0611053

numery OEM:
AUDI      357 611 053 B
AUDI      3A0 611 053
SEAT      357 611 053 A
SEAT      3A0 611 053
SKODA      357 611 053 B
SKODA      3A0 611 053
VOLKSWAGEN      357 611 053 B
VOLKSWAGEN      3A0 611 053

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5W004ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.