Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel ASTRA F liftback (T92) 1.6 i 16V (F08, M08, F68, M68) (1994.08-1998.01) 100km » C9W014ABE abe
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.6 I 16v (f08, M08, F68, M68) (1994.08-1998.01) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9W014ABE ABE

C9W014ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W014ABE
Pompa hamulcowa C9W014ABE
94.70 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9W014ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]20,6
nr EAN5900427248038

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W014ABE ABE

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II VW GOLF III, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV, POLO/HATCHBACK, POLO/KOMBI, SAVEIRO G1, VENTO 1.0-2.8 08.90-
numery OEM:
AUDI      1H2611019
SEAT      1H1 611 019 A
SEAT      1H1 611 019 C
VOLKSWAGEN      1H1 611 019 C
VOLKSWAGEN      1H1 611 041 9C
zamienniki:
402322
brak
VALEO
402140
brak
VALEO
350812
brak
VALEO
39-0163
brak
KAGER
39-0279
brak
KAGER
H209042.0.6
brak
FTE automotive GmbH
FHM570
brak
FERODO
824761
brak
NK
B1865
brak
KAWE

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W014ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.