Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1865 lpr

Pompa hamulcowa 1865 LPR

1865 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1865
Pompa hamulcowa 1865
135.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

1865, P16137

numer części:

1865

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532023891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1865 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO; VW GOLF III, LUPO I, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO/HATCHBACK, POLO/KOMBI, VENTO 1.0-2.9 08.91-07.05
numery OEM:
SEAT      1H1611019A
SEAT      1H1611019C
VOLKSWAGEN      1H1611019
VOLKSWAGEN      1H1611019A
VOLKSWAGEN      1H1611019C
VOLKSWAGEN      1H16110419C
VOLKSWAGEN      1H2611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1865 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.