Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1865 lpr

Pompa hamulcowa 1865 LPR

1865 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1865
Pompa hamulcowa 1865
1865
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1865, P16137

numer części:

1865

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532023891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1865 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO VW GOLF III, LUPO I, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO/HATCHBACK, POLO/KOMBI, VENTO 1.0-2.9 09.89-07.05

Pompa hamulcowa 1865 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa 1865 producenta LPR

VOLKSWAGEN

1H1611019, 1H1611019A, 1H1611019C, 1H16110419C, 1H2611019

SEAT

1H1611019A, 1H1611019C

numery OEM:
SEAT      1H1611019A
SEAT      1H1611019C
VOLKSWAGEN      1H1611019
VOLKSWAGEN      1H1611019A
VOLKSWAGEN      1H1611019C
VOLKSWAGEN      1H16110419C
VOLKSWAGEN      1H2611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1865 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.