Szerokość 1 [mm] | 105,5 | |
Wysokość 1 [mm] | 56 | |
Grubość 1 [mm] | 17 | |
System hamulcowy | TRW | |
Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 260 | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 1 | |
Ciężar [kg] | 1,18 | |
nr EAN | 8717109260182 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 37411 A.B.S.
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0698451, 1K0698451D, 1K0698451F, 1K0698451G, 1K0698451H, 1K0698451K, 3C0698451, 3C0698451A, 3C0698451B, 3C0698451C, 3C0698451D, JZW698451D, JZW698451M
1K0698451D, 1K0698451F, 1K0698451G, 1K0698451H, 1K0698451K, 8E0698451J, JZW698451D, JZW698451M
1K0698451D, 1K0698451G, 1K0698451K, JZW698451D, JZW698451M
1K0698451, 1K0698451B, 1K0698451D, 1K0698451F, 1K0698451G, 1K0698451H, 1K0698451E, 1K0698451K, 1K0698451P, 3C0698451D, 4F0698451A, 4F0698451D, 4F0698451E, 4F0698451B, 8E0698451J, 8E0698451M
AUDI | 1K0.698.451 | |
AUDI | 1K0.698.451B | |
AUDI | 1K0.698.451D | |
AUDI | 1K0.698.451F | |
AUDI | 1K0.698.451G | |
AUDI | 1K0.698.451H | |
AUDI | 1K0698451E | |
AUDI | 1K0698451K | |
AUDI | 1K0698451P | |
AUDI | 3C0698451D | |
AUDI | 4F0.698.451A | |
AUDI | 4F0.698.451D | |
AUDI | 4F0.698.451E | |
AUDI | 4F0698451B | |
AUDI | 8E0.698.451J | |
AUDI | 8E0698451M | |
SEAT | 1K0.698.451D | |
SEAT | 1K0.698.451F | |
SEAT | 1K0.698.451G | |
SEAT | 1K0.698.451H | |
SEAT | 1K0698451K | |
SEAT | 8E0.698.451J | |
SEAT | JZW698451D | |
SEAT | JZW698451M | |
SKODA | 1K0.698.451D | |
SKODA | 1K0.698.451G | |
SKODA | 1K0698451K | |
SKODA | JZW698451D | |
SKODA | JZW698451M | |
VOLKSWAGEN | 1K0.698.451 | |
VOLKSWAGEN | 1K0.698.451D | |
VOLKSWAGEN | 1K0.698.451F | |
VOLKSWAGEN | 1K0.698.451G | |
VOLKSWAGEN | 1K0.698.451H | |
VOLKSWAGEN | 1K0698451K | |
VOLKSWAGEN | 3C0.698.451 | |
VOLKSWAGEN | 3C0.698.451A | |
VOLKSWAGEN | 3C0.698.451B | |
VOLKSWAGEN | 3C0.698.451C | |
VOLKSWAGEN | 3C0698451D | |
VOLKSWAGEN | JZW698451D | |
VOLKSWAGEN | JZW698451M | |
VAG | 1K0 698 451 | |
VAG | 1K0 698 451B | |
VAG | 1K0 698 451D | |
VAG | 1K0 698 451E | |
VAG | 1K0 698 451F | |
VAG | 1K0 698 451G | |
VAG | 1K0 698 451H | |
VAG | 1K0 698 451K | |
VAG | 3C0 698 451 | |
VAG | 3C0 698 451A | |
VAG | 3C0 698 451B | |
VAG | 3C0 698 451C | |
VAG | 3C0 698 451D | |
VAG | 4F0 698 451A | |
VAG | 4F0 698 451D | |
VAG | 4F0 698 451E | |
VAG | 8E0 698 451J | |
VAG | JZW 698 451D | |
VAG | JZW 698 451M |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 37411 A.B.S. w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 37411 A.B.S.:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.
Firma A.B.S. jest stosunkowo nowym dostawcą części zamiennych do samochodów, bo powstała w roku 1978. Szybko ugruntowała sobie pozycję na rynku zamienników produkując stosunkowo nie drogie ale jednocześnie dobrej jakości części samochodowe początkowo do samochodów europejskich, później także do azjatyckich.
A.B.S. koncentruje się na produkcji części zawieszenia, układu kierownicznego oraz układu hamulcowego. Produkowane przez A.B.S. auto części cieszą się uznaniem posiadaczy aut.