Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY II Platforma / podwozie 49-10 (13050211, 13050231, 13050304, 13050311, 13050331,... (1989.01-1996.04) 103km » MD-7003 alco
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 49-10 (13050211, 13050231, 13050304, 13050311, 13050331,... (1989.01-1996.04) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy MD-7003 ALCO

MD-7003 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy ALCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

MD-7003

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
nr EAN5294511405361

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy MD-7003 ALCO

numery OEM:
IVECO      01267900
IVECO      9912650
MERCEDES-BENZ      0000940004
MERCEDES-BENZ      0004660004
VOLVO      523139
VOLVO      807200755

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy MD-7003 ALCO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.