Wysokość zabudowy | 103 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 48 |
Średnica zabudowy [mm] | 69 |
Średnica [mm] | 62 |
Ø koła pasowego [mm] | 66 |
nr EAN | 8033001325874 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 35-03-338 ASHIKA
FORD | 1116996 | |
FORD | 1143851 | |
FORD | 1341835 | |
FORD | 1347102 | |
FORD | 1417825 | |
FORD | 1477444 | |
FORD | 1669335 | |
JAGUAR | C2S40043 | |
JAGUAR | C2S40055 | |
JAGUAR | C2S43330 | |
JAGUAR | C2S48033 | |
MAZDA | L327-15-100 | |
MAZDA | L32715100A | |
MAZDA | LF-94-15-100A | |
MAZDA | LF01-15-100 | |
MAZDA | LF9415100 |
Zastosowanie Pompa wodna 35-03-338 ASHIKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 35-03-338 ASHIKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.