Wysokość zabudowy | 126,3 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 45 |
nr EAN | 8033001336290 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 35-09-920 ASHIKA
ALFA ROMEO | 60562571 | |
ALFA ROMEO | 60778982 | |
ALFA ROMEO | 60778983 | |
CHRYSLER | 04864566 | |
CHRYSLER | 4864566 | |
CHRYSLER | 4864566AB | |
FORD | 1032940 | |
FORD | 1143873 | |
FORD | V97DX8591AB | |
OPEL | 1334123 | |
OPEL | 91151669 | |
OPEL | R116004 | |
OPEL | R1160044 | |
ROVER | GWP2523 | |
JEEP | 4864566 | |
JEEP | 4864566AB |
Zastosowanie Pompa wodna 35-09-920 ASHIKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 35-09-920 ASHIKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.