Wysokość zabudowy | 91 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 46 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8033001416848 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 35-0K-K18 ASHIKA
CHRYSLER | 5047138AB | |
FIAT | K05047138AA | |
FIAT | K05047138AC | |
HYUNDAI | 25100-2G500 | |
HYUNDAI | 25100-2G510 | |
HYUNDAI | 251002G100 | |
HYUNDAI | 251002G200 | |
HYUNDAI | 25110-2G510 | |
KIA | 25100-2G500 | |
KIA | 25100-2G510 | |
KIA | 2510025002 | |
KIA | 25110-2G510 | |
KIA | 2511025002 | |
KIA | 251102G500 | |
JEEP | K05047138AB | |
JEEP | KMN187244 |
Zastosowanie Pompa wodna 35-0K-K18 ASHIKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 35-0K-K18 ASHIKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.