Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco T-WAY AD190T41W (2021-???) 411km » 50-00-027 ashika
wybrany samochód: 
Iveco T-way Ad190t41w (2021-???) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 50-00-027 ASHIKA

50-00-027 Klocki hamulcowe - komplet ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

50-00-027

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]156
Wysokość [mm]78
Grubość [mm]20
Oznaczenie kontrolneECE R90 APPROVED
Numer WVA23404
Numer WVA23405
nr EAN8033001838992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 50-00-027 ASHIKA

numery OEM:
OPEL      1605079
OPEL      1605138
OPEL      9268709
OPEL      93176379
OPEL      93188113
SAAB      12802167
SAAB      93166941
SAAB      93188113
SAAB      93190340
VAUXHALL      9268709
VAUXHALL      93176379
VAUXHALL      93188113
zamienniki:
35-1012
brak
KAGER
363702161480
brak
MAGNETI MARELLI
88800
brak
OPTIMAL
12248
brak
OPTIMAL
T1489
brak
PAGID
FSL1833
brak
FERODO
23404 00
brak
BRECK
224109
brak
NK
1501224109
brak
SBS
V40-8043
brak
VAICO

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 50-00-027 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 50-00-027 ASHIKA:

Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosława, Warszawa
2020-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Polecam, dobra cena klocków numer
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Klocki są super, podkładka metalowe, dobre ślizgi. Za tą cenę jakoś jest bardzo dobra

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.