Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1613 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1613 TRW

GDB1613 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1613
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1613
GDB1613
trw GDB1613 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1613 trw
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23402, 23403

numer części:

GDB1613

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/569
Wysokość [mm] 70,7
Długość [mm] 156,4
Grubość [mm] 19,6
Wysokość 2 [mm] 69,6
Długość 2 [mm] 155,2
kierunkowa 
nr EAN 3322937393442

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1613 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CADILLAC BLS, CHEVROLET VECTRA, FIAT CROMA, CROMA/KOMBI, OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, SAAB 9-3, 9-3X 1.6-3.2 02.98-

Klocki hamulcowe GDB1613 mają zastosowanie do modeli samochodów

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE klocków hamulcowych GDB1613 producenta TRW

CADILLAC

1605137, 93188111, 93188112

SAAB

1012800120, 12765397, 12800120, 12803551, 1605094, 1605137, 93166943, 93185751, 93188111, 93188112

FIAT

77363604, 77364224

OPEL

1605088, 1605094, 1605095, 1605098, 1605113, 1605137, 1605139, 1605282, 1605283, 1605972, 1605136, 1605975, 93166798, 93172174, 93172950, 93175378, 93176121, 93183728, 93183729, 93185751, 93185752, 93186003, 93188111, 93188112

numery OEM:
FIAT      77363604
FIAT      77364224
OPEL      16 05 088
OPEL      16 05 094
OPEL      16 05 095
OPEL      16 05 098
OPEL      16 05 113
OPEL      16 05 137
OPEL      16 05 139
OPEL      16 05 282
OPEL      16 05 283
OPEL      16 05 972
OPEL      1605136
OPEL      1605975
OPEL      93166798
OPEL      93172174
OPEL      93172950
OPEL      93175378
OPEL      93176121
OPEL      93183728
OPEL      93183729
OPEL      93185751
OPEL      93185752
OPEL      93186003
OPEL      93188111
OPEL      93188112
SAAB      1012800120
SAAB      12765397
SAAB      12800120
SAAB      12803551
SAAB      16 05 094
SAAB      16 05 137
SAAB      93166943
SAAB      93185751
SAAB      93188111
SAAB      93188112
VAUXHALL      16 05 088
VAUXHALL      16 05 094
VAUXHALL      16 05 095
VAUXHALL      16 05 098
VAUXHALL      16 05 113
VAUXHALL      16 05 137
VAUXHALL      16 05 139
VAUXHALL      16 05 282
VAUXHALL      16 05 283
VAUXHALL      16 05 972
VAUXHALL      93166798
VAUXHALL      93172174
VAUXHALL      93172950
VAUXHALL      93175378
VAUXHALL      93176121
VAUXHALL      93183728
VAUXHALL      93183729
VAUXHALL      93185751
VAUXHALL      93185752
VAUXHALL      93186003
VAUXHALL      93188111
VAUXHALL      93188112
CHEVROLET      16 05 088
CHEVROLET      16 05 094
CHEVROLET      16 05 095
CHEVROLET      16 05 113
CHEVROLET      16 05 137
CHEVROLET      16 05 139
CHEVROLET      16 05 282
CHEVROLET      16 05 283
CHEVROLET      16 05 972
CHEVROLET      93166798
CHEVROLET      93172174
CHEVROLET      93172950
CHEVROLET      93175378
CHEVROLET      93176121
CHEVROLET      93183728
CHEVROLET      93183729
CHEVROLET      93185751
CHEVROLET      93185752
CHEVROLET      93188111
CHEVROLET      93188112
CADILLAC      16 05 137
CADILLAC      93188111
CADILLAC      93188112
zamienniki:
363702161239
brak
MAGNETI MARELLI
363702161480
brak
MAGNETI MARELLI
88800
brak
OPTIMAL
FQT1520
brak
FERODO
2340203
brak
TEXTAR
22-0540-4
brak
METELLI CIFAM
223628
brak
NK
1501223628
brak
SBS
23402.200.2
brak
ZIMMERMANN
V40-8027
brak
VAICO
37300 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1613 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1613 TRW:

2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2023-10-23
 5/5
Polecam
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Jest ok
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2023-01-03
 5/5
OK
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2024-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2021-03-17
 5/5
polecam
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
zobacz instrukcję montażu GDB1613zobacz instrukcję montażu GDB1613

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.