Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI 4motion (2019.08-???) 199km » 63-03-328 ashika
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi 4motion (2019.08-???) 199km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 63-03-328 ASHIKA

63-03-328 Zestaw osłon, wał napędowy ASHIKA

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

63-03-328

dostawca:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]24
Średnica 2 [mm]74
Wysokość [mm]99
nr EAN8033001416022
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 63-03-328 ASHIKA

numery OEM:
SUBARU      44118-86G10
SUBARU      4411884E50
SUBARU      4411886G50
SUZUKI      44118-86G00
SUZUKI      4411860G00
SUZUKI      4411860G01
SUZUKI      4411875F40
SUZUKI      4411884E50
SUZUKI      4411884E50000
SUZUKI      4411886G00000
SUZUKI      4411886G50000
SUZUKI      4411886G60
SUZUKI      4411886G60000
SUZUKI      44119-62J90
SUZUKI      4411962J90000

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 63-03-328 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 63-03-328 ASHIKA:

Mirosława, Warszawa
2021-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.