Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 68-04-499 ashika

Pompa hamulcowa 68-04-499 ASHIKA

68-04-499 Pompa hamulcowa ASHIKA
ashika 68-04-499
Pompa hamulcowa 68-04-499
68-04-499

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

68-04-499

producent:

ASHIKA

Otwór Ø 1 [mm] 32
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Gwint wewnętrzny 1 [mm] 11
Ilość otworów 1
Ilość otworów 1 1
nr EAN 8033001248937

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 68-04-499 ASHIKA

numery OEM:
HONDA      46100-SR3-831
HONDA      46100-SR3-832
HONDA      46100SR3833
JEEP      0 621 3075
zamienniki:
J3104021
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MH-008
brak
AISIN
PF-499
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Pompa hamulcowa 68-04-499 ASHIKA w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.