Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C4 CACTUS 1.5 BlueHDi 100 (2018.06-???) 102km » 1606 lpr
wybrany samochód: 
Citroën C4 Cactus 1.5 Bluehdi 100 (2018.06-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1606 LPR

1606 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1606, P21654

numer części:

1606

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
nr EAN8032532022436

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1606 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: HONDA CIVIC V, CRX III 1.5/1.6 10.91-12.98
numery OEM:
HONDA      46100SR3831
HONDA      46100SR3832
HONDA      46100SR3833
zamienniki:
39-0461
KAGER
M 28 014
brak
BREMBO
FHM1376
brak
FERODO
PMA195
brak
TRW
4007283
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1606 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.