Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI (2016.05-2019.10) 249km » PMK283 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 Avant (8w5, 8wd) 2.0 Tfsi (2016.05-2019.10) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK283 TRW

PMK283 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK283

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937057290

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK283 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: HONDA CIVIC V, CRX III 1.5/1.6 10.91-12.98
numery OEM:
HONDA      46100-SR3-831
HONDA      46100-SR3-832
HONDA      46100-SR3-833
zamienniki:
M 28 014
brak
BREMBO
J3104021
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHM1376
brak
FERODO
4007283
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK283 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.