Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jaguar F-TYPE kabriolet (X152) 3.0 SCV6 S AWD (2014.12-???) 380km » D1644 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Jaguar F-type Kabriolet (x152) 3.0 Scv6 S Awd (2014.12-???) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1644 SEINSA AUTOFREN

D1644 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1644
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1644
D1644
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1644

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]24
nr EAN8430320044811

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1644 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (24 mm) pasuje do: MAZDA 323 F VI, 323 S VI 2.0D 09.98-05.04
numery OEM:
MAZDA      B4Y3-43-40Z
MAZDA      B4Y3-43-41Z
MAZDA      B4Y3-43-41ZA
MAZDA      BCYA-43-41ZA
MAZDA      EAY3-43-41ZA
MAZDA      GA5R-43-61Z
MAZDA      GA5T-43-40Z
MAZDA      GA5T-43-40ZA
MAZDA      GAY5-43-40ZC
MAZDA      GAY5-43-40ZD
MAZDA      GAZA-43-412A
zamienniki:
71829
brak
A.B.S.
73038
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1644 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1644 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.