Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1687 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1687 SEINSA AUTOFREN

D1687 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1687

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1687

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 22
System hamulcowy LUCAS
nr EAN 8430320050201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1687 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (22 mm) pasuje do: MERCEDES A (W168), ALFA ROMEO 147, GT 1.4-3.2 07.97-09.10

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1687 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1687 producenta SEINSA AUTOFREN

MERCEDES-BENZ

0064300001, 1684300001, 1684300101, 1684300201

ALFA ROMEO

9948847, 9949550, 9949551

numery OEM:
ALFA ROMEO      9948847
ALFA ROMEO      9949550
ALFA ROMEO      9949551
MERCEDES-BENZ      0064300001
MERCEDES-BENZ      1684300001
MERCEDES-BENZ      1684300101
MERCEDES-BENZ      1684300201

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1687 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1687 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.