Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro (2011.11-2018.09) 310km » D1699 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tfsi Quattro (2011.11-2018.09) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1699 SEINSA AUTOFREN

D1699 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1699
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1699

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]21
System hamulcowyATE
nr EAN8430320050805

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1699 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (21 mm) pasuje do: CITROEN AX, ZX, PEUGEOT 106 I, 205 I, 205 II, 309 I, 309 II, RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, CLIO I, ESPACE I 0.9-2.2 10.81-10.98
numery OEM:
CITROËN      91510533
PEUGEOT      4601.85
RENAULT      6025004479
RENAULT      7701349871
SEAT      191611019
SEAT      SE021715003A
VAG      191611019

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1699 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1699 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.