Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41785C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41785C SEINSA AUTOFREN

D41785C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41785C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 38
System hamulcowy ATE
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320140971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41785C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 38) pasuje do: PORSCHE 914 1.7/2.0 01.69-12.73

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41785C ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41785C producenta SEINSA AUTOFREN

PORSCHE

91435204313, 91435204413

numery OEM:
PORSCHE      91435204313
PORSCHE      91435204413

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41785C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41785C SEINSA AUTOFREN:

Krzysztof, Tarnów
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Gorzów Wlkp.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Piotr, Jelcz Laskowice
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
Dominik, Dzierzkowice
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Serock
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Szczecin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Ewaryst, Warszawa
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Chwaliszów
2023-06-08
 5/5
Ok
PAWEŁ, Drogomyśl
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
Wieslaw, Warszawa
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Sławno
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WALERIAN, koziegłowy
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
Józef, Gołdap
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu