Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41827C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN

D41827C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41827C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C
D41827C
autofren D41827C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41827C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 38
Zestaw pełny 
System hamulcowy BOSCH
dla numeru OE 2K5615423
nr EAN 8430320121413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 38, z tłoczkiem) pasuje do: AUDI A3 CITROEN C4, C4 I PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 307, 307/KOMBI 1.2-3.6 11.69-12.20

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C producenta SEINSA AUTOFREN

SEAT

5K0615423, 5K0615423A, 5K0615424, 5K0615424A

SKODA

5K0615423, 5K0615423A, 5K0615424, 5K0615424A

PEUGEOT

4400R4, 4400R5, 4400T0, 4400T1, 4401Q6, 4401Q7

CITROËN

4400R4, 4400R5, 4401Q6, 4401Q7

numery OEM:
CITROËN      4400 R4
CITROËN      4400 R5
CITROËN      4401 Q6
CITROËN      4401 Q7
PEUGEOT      4400 R4
PEUGEOT      4400 R5
PEUGEOT      4400 T0
PEUGEOT      4400 T1
PEUGEOT      4400.T0
PEUGEOT      4401 Q6
PEUGEOT      4401 Q7
SEAT      5K0 615 423
SEAT      5K0 615 423A
SEAT      5K0 615 424
SEAT      5K0 615 424A
SEAT      5K0615423
SKODA      5K0 615 423
SKODA      5K0 615 423A
SKODA      5K0 615 424
SKODA      5K0 615 424A
VAG      2K5 615 423
VAG      2K5 615 424
VAG      5K0 615 423
VAG      5K0 615 423A
VAG      5K0 615 424
VAG      5K0 615 424A

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN:

Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jelcz Laskowice
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
Dominik, Dzierzkowice
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WALERIAN, koziegłowy
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Paweł, Gorzów Wlkp.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
Krzysztof, Tarnów
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Sławno
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Chwaliszów
2023-06-08
 5/5
Ok
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Józef, Gołdap
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
PAWEŁ, Drogomyśl
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Serock
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wieslaw, Warszawa
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Szczecin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu