Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41827C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN

D41827C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41827C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C
71.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (31 ocen)
numer części:

D41827C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 38
Zestaw pełny 
System hamulcowy BOSCH
dla numeru OE 2K5615423
nr EAN 8430320121413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 38, z tłoczkiem) pasuje do: AUDI A3; CITROEN C4, C4 I; PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 307, 307/KOMBI 1.2-3.6 11.69-12.20
numery OEM:
CITROËN      4400 R4
CITROËN      4400 R5
CITROËN      4401 Q6
CITROËN      4401 Q7
PEUGEOT      4400 R4
PEUGEOT      4400 R5
PEUGEOT      4400 T0
PEUGEOT      4400 T1
PEUGEOT      4400.T0
PEUGEOT      4401 Q6
PEUGEOT      4401 Q7
SEAT      5K0 615 423
SEAT      5K0 615 423A
SEAT      5K0 615 424
SEAT      5K0 615 424A
SEAT      5K0615423
SKODA      5K0 615 423
SKODA      5K0 615 423A
SKODA      5K0 615 424
SKODA      5K0 615 424A
VAG      2K5 615 423
VAG      2K5 615 424
VAG      5K0 615 423
VAG      5K0 615 423A
VAG      5K0 615 424
VAG      5K0 615 424A

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41827C SEINSA AUTOFREN:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-05-15
 5/5
OK.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu