Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-881 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 110-881 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 110-881 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 110-881
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 110-881
8FK 351 110-881
behr hella 8FK 351 110-881 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE
1,128.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 110-881

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:6SEU14C
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:100
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 110-881 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      4F0 260 805 AC
AUDI      4F0 260 805 AE
AUDI      4F0 260 805 AG
AUDI      4F0 260 805 G
AUDI      4F0 260 805 J
AUDI      4F0 260 805 M
AUDI      4F0 260 805 N
AUDI      4F0 260 805 P
AUDI      4F0 260 805 S
AUDI      4F0260805AC
AUDI      4F0260805AG
AUDI      4F0260805G
AUDI      4F0260805J
AUDI      4F0260805M
AUDI      4F0260805N
AUDI      4F0260805P
AUDI      4F0260805S
AUDI      8E0 260 805 AG
AUDI      8E0 260 805 AT
AUDI      8E0 260 805 BA
AUDI      8E0 260 805 BE
AUDI      8E0 260 805 BF
AUDI      8E0 260 805 BJ
AUDI      8E0 260 805 BL
AUDI      8E0 260 805 BP
AUDI      8E0 260 805 BS
AUDI      8E0 260 805 CA
AUDI      8E0 260 805 CB
AUDI      8E0 260 805 CD
AUDI      8E0260805AG
AUDI      8E0260805AT
AUDI      8E0260805BA
AUDI      8E0260805BE
AUDI      8E0260805BF
AUDI      8E0260805BJ
AUDI      8E0260805BL
AUDI      8E0260805BP
AUDI      8E0260805BS
AUDI      8E0260805CA
AUDI      8E0260805CB
AUDI      8E0260805CD
AUDI      8EO 260 805 BE
SEAT      8E0 260 805 AG
SEAT      8E0 260 805 BA
SEAT      8E0 260 805 BF
SEAT      8E0 260 805 BJ
SEAT      8E0 260 805 CB
SEAT      8E0260805AG
SEAT      8E0260805BA
SEAT      8E0260805CB
VOLKSWAGEN      8EO 260 805 BE
zamienniki:
447190-6680
brak
DENSO
447190-6450
brak
DENSO
V15-15-0017
brak
VEMO
V15-15-0028
brak
VEMO
V15-15-0039
brak
VEMO
V15-15-0043
brak
VEMO
447190-7850
brak
DENSO
447190-6470
brak
DENSO
447190-6580
brak
DENSO
447220-9800
brak
DENSO
447220-9810
brak
DENSO
447220-9830
brak
DENSO
447260-0200
brak
DENSO
447260-1320
brak
DENSO
V15-15-1043
brak
VEMO
0300K262
brak
VAN WEZEL
813650
brak
VALEO
813835
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 110-881 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.