Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen GOLF V (1K1) 2.0 SDI (2004.01-2008.11) 75km » 8FK 351 114-681 behr hella service
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf V (1k1) 2.0 Sdi (2004.01-2008.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-681 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 114-681 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 114-681
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-681
8FK 351 114-681

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 114-681

Ograniczenia producenta:Calsonic Kansei
ID kompresora:CSE613C
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-681 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
BMW      6 915 380
BMW      64 50 9 145 351
BMW      64 50 9 156 821
BMW      64 52 6 915 380
BMW      64 52 9 182 793
BMW      64509145351
BMW      64509156821
BMW      64526915380
BMW      64529182793
BMW      6915380
BMW      9 145 351
BMW      9 156 821
BMW      9 182 793
BMW      9145351
BMW      9156821
BMW      9182793

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-681 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.