Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 126-971 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 126-971 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 126-971
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971
8FK 351 126-971
behr hella 8FK 351 126-971 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 126-971

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:7SBU16C
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:126
Rodzaj połączenia:w/o
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      18 54 066
OPEL      18 54 133
OPEL      18 54 148
OPEL      1854066
OPEL      1854133
OPEL      1854148
OPEL      24 42 8118
OPEL      24428118
VAUXHALL      24428118
VAUXHALL      90507617
VAUXHALL      R1580009
zamienniki:
V40-15-0039
brak
VEMO
699768
brak
VALEO
447220-8590
brak
DENSO
V40-15-1039
brak
VEMO
3700K327
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.