Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 175-531 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 175-531 HELLA

8FK 351 175-531 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 175-531
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 175-531
8FK 351 175-531
hella 8FK 351 175-531 Kompresor, klimatyzacja
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 175-531

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso
ID kompresora 7SBU16C
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 126
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300185478

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 175-531 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817822/8FK351175531
numery OEM:
SAAB      12 75 838 0
SAAB      45 41 207
SAAB      48 69 483
SAAB      50 46 891
SAAB      50 48 095
SAAB      50 48 368

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 175-531 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 175-531

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.