Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 126-971 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 HELLA

8FK 351 126-971 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 126-971
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971
8FK 351 126-971
hella 8FK 351 126-971 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 126-971

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso
ID kompresora 7SBU16C
Ilość żeber 6
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 126
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń w/o
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300180091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 HELLA

numery OEM:
OPEL      18 54 066
OPEL      18 54 133
OPEL      18 54 148
OPEL      24 42 8118
OPEL      90507617
OPEL      9196945
VAUXHALL      09196945
VAUXHALL      18 54 066
VAUXHALL      18 54 133
VAUXHALL      18 54 148
VAUXHALL      24428118
VAUXHALL      90507617
VAUXHALL      R1580009
HOLDEN      18 54 066
HOLDEN      18 54 133
HOLDEN      18 54 148
HOLDEN      24 42 8118
HOLDEN      90507617
HOLDEN      9196945

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-971 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 126-971

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.