Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-371 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-371 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-371 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-371
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-371

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-371

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:119
Rodzaj połączenia:V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VSG / VSB
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-371 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6453.CL
CITROËN      6453.JF
CITROËN      6453CL
CITROËN      6453JF
CITROËN      96.269.021.80
CITROËN      96.453.065.80
CITROËN      9626902180
CITROËN      9645306580
FIAT      71721765
FIAT      9626902180
FIAT      9645306580
LANCIA      71721765
LANCIA      9626902180
LANCIA      9645306580
PEUGEOT      6453.CL
PEUGEOT      6453.JF
PEUGEOT      6453CL
PEUGEOT      6453JF
PEUGEOT      96.269.021.80
PEUGEOT      96.453.065.80
PEUGEOT      9626902180
PEUGEOT      9645306580

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-371 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.