Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-871 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-871 HELLA

8FK 351 127-871 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-871
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-871
8FK 351 127-871
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-871

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD7V16
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) VSG / VSB
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621373412

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-871 HELLA

numery OEM:
CITROËN      6453.CL
CITROËN      6453.JF
CITROËN      96.269.021.80
CITROËN      96.453.065.80
FIAT      71721765
FIAT      9626902180
FIAT      9645306580
LANCIA      71721765
LANCIA      9626902180
LANCIA      9645306580
PEUGEOT      6453.CL
PEUGEOT      6453.JF
PEUGEOT      96.269.021.80
PEUGEOT      96.453.065.80

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-871 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 127-871

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.