Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-991 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 127-991 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-991 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-991
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 127-991
8FK 351 127-991
behr hella 8FK 351 127-991 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 127-991 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-991

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:119
Rodzaj połączenia:H/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VTA
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 127-991 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6453 QL
CITROËN      6453.JN
CITROËN      6453.JQ
CITROËN      6453.LQ
CITROËN      6453.LR
CITROËN      6453.LX
CITROËN      6453.TE
CITROËN      6453.TF
CITROËN      6453.YT
CITROËN      6453JN
CITROËN      6453JQ
CITROËN      6453LQ
CITROËN      6453LR
CITROËN      6453LX
CITROËN      6453QL
CITROËN      6453TE
CITROËN      6453TF
CITROËN      6453YT
CITROËN      96.008.591.80
CITROËN      96.391.095.80
CITROËN      96.464.167.80
CITROËN      96.554.217.80
CITROËN      96.592.315.80
CITROËN      96.874.377.80
CITROËN      96.874.380.80
CITROËN      9639109580
CITROËN      9646416780
CITROËN      9655421780
CITROËN      9659231580
CITROËN      9687437780
CITROËN      9687438080
CITROËN      98.008.591.80
FIAT      9639109580
FIAT      9646416780
FIAT      9674100180
LANCIA      9639109580
LANCIA      9646416780
LANCIA      9674100180
PEUGEOT      6453.JN
PEUGEOT      6453.JQ
PEUGEOT      6453.LQ
PEUGEOT      6453.LR
PEUGEOT      6453.LX
PEUGEOT      6453.QL
PEUGEOT      6453.TE
PEUGEOT      6453.TF
PEUGEOT      6453.YT
PEUGEOT      6453JN
PEUGEOT      6453JQ
PEUGEOT      6453LQ
PEUGEOT      6453LR
PEUGEOT      6453LX
PEUGEOT      6453QL
PEUGEOT      6453TE
PEUGEOT      6453TF
PEUGEOT      6453YT
PEUGEOT      96.008.591.80
PEUGEOT      96.391.095.80
PEUGEOT      96.464.167.80
PEUGEOT      96.554.217.80
PEUGEOT      96.592.315.80
PEUGEOT      96.874.377.80
PEUGEOT      96.874.380.80
PEUGEOT      9639109580
PEUGEOT      9646416780
PEUGEOT      9655421780
PEUGEOT      9659231580
PEUGEOT      9687437780
PEUGEOT      9687438080
PEUGEOT      98.008.591.80

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 127-991 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.